14 квітня
Літературне читання
Діти працюють самостійно
Пишіть номер питання і відповідь, наприклад №1 - а
Математика
Деление двузначного числа на однозначное
см. видео
с. 138 №896, 904, 906
Укр мова
с. 120 правила, впр. 290
Діти працюють самостійно
Контрольна
робота
Навичка
читання мовчки (письмово)
Перевірка
навички читання мовчки здійснюється в письмовій формі фронтально за
показниками: спосіб, темп, розуміння прочитаного. Учні мають прочитати текст
мовчки і письмово виконати завдання. Спосіб читання мовчки оцінюється 1 балом
за наявністю/відсутністю артикуляції під час читання. Темп читання максимально
оцінюється 3 балами. Для цього вчитель пропонує їм узяти в руки олівці. Після
слова вчителя «Старт», учні розпочинають читання тексту. Через 3 хвилини
вчитель говорить «Фініш» і учні ставлять олівцем крапку над словом, на якому
зупинились. Вчитель враховує обсяг тексту, який учень встиг прочитати за три
хвилини: повністю (3 бали), не менше 2/3 (2 бали), не менше половини (1 бал),
менше половини (жодного бала). Далі учні дочитують текст і виконують
запропоновані завдання: 4 завдання закритого типу, які передбачають вибір
одного із запропонованих трьох варіантів відповідей; 2 завдання відкритого
типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей. Обсяг
текстів у 3 класі – 250-310 слів.
Прочитай текст за
три хвилини
Чому рипить
сніжок?
А й справді, чому
рипить сніжок? Не знаєте? То я вам розповім.
Якось ішов лісом
Дід Мороз. Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок,
а мішок з гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться,
аж під ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до
нього та й питає: «Чому це ти, вуханчику, плачеш?» а той, схлипуючи,
відповідає: «Заблукав, додому ніяк не втраплю!»
Здивувався
дідусь: отакої, заєць – і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все
ще схлипуючи, куцохвостий розповів старому свою пригоду.
Уранці він гуляв
з братиками та сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з
розгону в снігові кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав
постріл. Зайчата кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик,
якого й зустрів Дід Мороз…
Добрий дідусь
заспокоїв малюка, і вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже
зібралися його братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже
ходили шукати свого найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він
живий. Ото радощів було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!
Дідусь привітав
усю заячу родину з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій
морквині. А на прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що
сніжок рипітиме. Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».
Як сказав, так і
сталося: відтоді сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних
звірів про небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь
Струтинський)
Письмово у
зошиті виконай завдання
1. До якого
жанру належить прочитаний твір?
А казка
Б
вірш
В оповідання
2. Чому зайчик
заблукав у лісі?
А хотів знайти
Діда Мороза
Б втікав від
мисливця
В шукав поживу
3. Хто
повернув зайчика додому?
А лісник
Б мисливець
В Дід Мороз
4. Чому рипить
сніжок?
А вітає звірів з
приходом зими
Б попереджає
звірів про небезпеку
В радує звірів красивим
звуком
5. Запиши
відповідь на запитання одним словом.
Що Дід Мороз ніс
у мішку?____________________
Чому зайчик
плакав під ялинкою?_______________
Коли зайченята
гуляли на галявині?_____________
Які гостинці
роздав Дід Мороз зайчикам?_________
6. Випиши з
тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті слово «зайчик».
Математика
Деление двузначного числа на однозначное
см. видео
с. 138 №896, 904, 906
Укр мова
с. 120 правила, впр. 290
Комментариев нет:
Отправить комментарий