суббота, 27 февраля 2016 г.



Здоров'я – найбільша цінність

Здоров'я – найбільша цінність, говорить народна мудрість. Це тому, що тільки за наявності здоров’я в людини є сили та наснага для справ, спілкування, творчості.  Сучасне життя вимагає від нас бути активними, тому ми маємо турбуватися про своє здоров'я.

Берегти здоров'я треба з дитинства, а хвороби легше попередити, ніж лікувати. У нашому класі вже зараз багато учнів, хто має поганий зір або викривлення хребта.

Щоб не хворіти, треба підтримувати своє здоров'я. Для цього потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, бувати на свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя. Вчені кажуть, що люди з почуттям гумору живуть довше, а хворіють рідше. Треба пам’ятати, що здоров'я треба берегти, бо за гроші його не купити. Тому наш клас з захопленням прийняв участь у шкільній  декаді «Бути здоровим». Малюючи малюнки, показали яких висот можна досягти в житті, проходячи квест, згадали, що корисне для харчування, що ні, приймаючи участь у виставці, показали як захоплення улюбленою справою, допомагає в повсякденному житті. Самі активні учасники декати, отримали грамоти. То ж можна сказати: «Здоров'я - найдорожчий скарб.»
 





Комментариев нет:

Отправить комментарий

  «Молодь і сучасність» Яка вона — молодь двадцять першого століття? Якщо задати це питання бабусям і дідусям сучасної молодої людини, то ...